Narrow your search

Library

Hogeschool West-Vlaanderen (30)

UAntwerpen (30)

PXL (26)

Arteveldehogeschool (22)

KU Leuven (20)

UCLL (20)

AP (19)

KBR (17)

VIVES (15)

KDG (13)

More...

Resource type

book (30)


Language

Dutch (24)

English (4)

French (1)

Spanish (1)


Year
From To Submit

2020 (1)

2018 (5)

2017 (4)

2016 (5)

2015 (3)

More...
Listing 1 - 10 of 30 << page
of 3
>>
Sort by

Book
Cultural tourism
Authors: ---
ISBN: 9780415833967 Year: 2015 Publisher: London Routledge

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
A history of modern tourism
Author:
ISBN: 9780230369641 9780230369658 9780230369665 Year: 2016 Publisher: Basingstoke, Hampshire : Palgrave Macmillan,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Tourism is one of the largest industries in the world, yet leisure travel is more than just economically important. It plays a vital role in defining who we are by helping to place us in space and time. In so doing, it has aesthetic, medical, political, cultural and social implications. However, it hasn't always been so. Tourism as we know it is a surprisingly modern thing, both a product of modernity and a force helping to shape it.


Book
Servicios turisticos
Author:
ISBN: 8471434814 Year: 1994 Publisher: Madrid SGEL

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Spaans in de toeristische sector Alojamientos turisticos Perfiles profesionales Los departamentos de un hotel Servicios de restauracion Por tierra, mar y aire Agence de voyages, travel agency, reiseburö, agencia di viaggi, agencia de viajes Destinos Reuniones profesionales e informacion turistica


Book
The tourist gaze 3.0.
Authors: ---
ISBN: 9781849203760 9781849203777 1849203776 1849203768 Year: 2012 Publisher: London Sage

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

"The original Tourist Gaze was a classic, marking out a new land to study and appreciate. This new edition extends into fresh areas with the same passion and insight of the object. Even more essential reading'"--Nigel Thrift, Vice-Chancellor, Warwick University. "This new edition of a seminal text restructures, reworks and remakes the groundbreaking previous versions so making this very successful book even more relevant for tourism students, researchers and designers in the new century. The tourist gaze remains an agenda setting theory; here it incorporates new principles and research. Packed full of fascinating insights this major new edition is fresh and contemporary, intelligently broadening its theoretical and geographical scope and providing a nuanced account which responds to various critiques. All chapters have been significantly revised to include up-to-date empirical data, many new case studies and fresh concepts. Three new chapters have been added which explore: photography and digitization, embodied performances, risks and alternative futures. Innovative and informative this book is essential reading for all involved in contemporary tourism, leisure, cultural policy, design, economic regeneration, heritage and the arts."--Publisher's description.


Book
Basisboek journalistiek schrijven : schrijftechnieken en genres voor online, krant en tijdschrift
Authors: --- ---
ISBN: 9789001875138 9001875130 Year: 2017 Publisher: Groningen Noordhoff Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Studieboek op hbo/wo-niveau.


Book
Kleur bekennen : overheidscommunicatie in vijf spanningsbogen
Authors: ---
ISBN: 9789491560835 Year: 2014 Publisher: Amsterdam Adformatie Groep

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Is het de enorme behoefte aan verantwoording over het doen (en vooral: laten) van organisaties ? Zijn het de ongekende technologische toepassingen om transparant te handelen? Of is het de ontdekking van overheidsorganisaties dat zoveel wordt bereikt door aan te sluiten op energie in buurten en branches ?Aan aanjagers geen gebrek, als het om de communicatieve overheid gaat. Aan de hand van vijf trends beschrijven Guido Rijnja en Vera de Witte in dit boekje de stand van het gewas. Zelden doen die ontwikkelingen zich als eenvoudig voor.Tegenover de hang naar openheid staat een drang naar veiligheid. En wat betekent de eeuwenoude behoefte aan sturing in een steeds verder uitwaaierend medialandschap ? Van wie is Overheidscommunicatie eigenlijk ?Bron: http://www.managementboek.nl


Book
Futures : turen naar onzekere tijden : trilling
Author:
ISBN: 9789401426633 Year: 2015 Volume: 3 Publisher: Tielt Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Herman Konings, Joeri Van den Bergh en Tom Palmaerts bundelen hun inzichten in één verzamelbundel. Vol trends waar we toekomsten kunnen op bouwen.Herman Konings verkent de nabije toekomst van handel (retail), wandel (mobiliteit) en warmte (gastheerschappij) met nauwelijks opgemerkte 'wendingen' als altruvatie, de bypass-economie, dividualisering, fygitale ruimten en de vlakke leeftijd.Joeri Van den Bergh toont aan hoe de nood aan échte Face Time bij de Generation Y and Z groter is dan ooit. Sociale media maken ons niet minder eenzaam. Gen Y is op zoek naar echte soulmates of 'bondgenoten', zowel in het leven als in merken en producten.Tom Palmaerts gaat op zoek naar onvermoede trillingen, ideeën die nog niet helemaal duidelijk zijn, maar die de potentie hebben om bestaande systemen te veranderen. Concepten die bij sommigen verblindende weerstand oproepen, maar die voor anderen juist de sparkle zijn om nieuwe uitdagingen aan te gaan.Bron : http://www.lannoo.be

World travel atlas
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 0946393958 0946393370 0946393486 0946393796 1902221168 1902221354 1902221567 1902221796 1902221931 Year: 2003 Publisher: Swanley Highbury Columbus Publishing


Book
Dit was het nieuws niet : grote verhalen die het journaal nooit halen
Author:
ISBN: 9789082821666 Year: 2018 Publisher: Amsterdam De Correspondent

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Nieuws vertelt je wat er vandaag gebeurt, maar zelden wat er iedere dag gebeurt. Daardoor overschatten we het belang van zeldzame gebeurtenissen en missen we vaak de belangrijkste ontwikkelingen van onze tijd. Wie het nieuws volgt, weet precies hoe de wereld niet werkt. Dit boek bevat 21 onmisbare verhalen die niet zo snel in het journaal zullen komen, maar wél een dieper inzicht geven in hoe de wereld werkt. Over de onzichtbare motor achter technologische innovatie, de stille armoede in een van de rijkste landen ter wereld en de heimelijke invloed van cijfers op ons leven. Maar ook: hoe we ons kunnen wapenen tegen de burn-outepidemie, wat de werkelijke oplossing voor het fileprobleem is en waarom we klimaatverandering alleen samen tegen kunnen gaan.Dit was het nieuws niet geeft een geheel nieuwe blik op het nieuws van alledag en de wereld om ons heen.Bron : http://www.bol.com


Book
Free publicity : een doe-het-zelfmethode
Author:
ISBN: 9789462150034 Year: 2013 Publisher: Alphen aan den Rijn Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Public relations en met name free publicity zijn de belangrijkste gereedschappen voor het verkrijgen van naamsbekendheid en een positief imago.

Listing 1 - 10 of 30 << page
of 3
>>
Sort by